¿Conoces RePEc? Research Papers in Economics

por | 15 de junio, 2016

RePEcRePEc (Research Papers in Economics) bibliographic database of working papers, journal articles, books, books chapters and software components.

Here you will find:

ideas_RePEc

Ideas, the largest bibliographic database dedicated to Economics and available freely on the Internet.

edircEDIRC (Directory of Economics institutions), with links to their members and publications listed on RePEc.

logoeArchivo-con-repositorio_200px

Y, desde hace poco, gracias a nuestro personal técnico, cada noche se realiza desde el repositorio institucional, e-Archivo, el depósito automatizado de los working papers de las series editadas por la Universidad Carlos III de Madrid.